5 produktów reklamowych, które warto mieć na targach branżowychTargi branżowe pozwalają na zaprezentowanie oferowanych produktów i usług. Stwarzają idealnie okoliczności do nawiązywania kontaktów biznesowych. Pozwalają też budować rozpoznawalność marki i poznawać aktualne trendy. Sprawdź, jakie produkty reklamowe warto zabrać ze sobą na taki event.

  • Namiot ekspresowy

Namioty reklamowe z nadrukiem pozwalają dokładnie wydzielić przestrzeń stoiska firmowego i stwarzają idealne warunki do prezentacji oferty. Zapewniają dużą powierzchnię zadruku, dzięki czemu można na nich umieścić logo i nazwę firmy czy hasło promocyjne. Takie zadaszenie wpływa korzystnie na wizerunek marki i poprawia jej rozpoznawalność.

Mimo wielu zalet namiotów handlowych wielu przedsiębiorców nadal obawia się problemów z ich rozłożeniem i złożeniem. Okazuje się jednak, że obecnie tworzone konstrukcje montuje się i demontuje w zaledwie kilkanaście minut i to bez użycia jakichkolwiek narzędzi. Twórcy tego typu produktów dbają o wygodę użytkowników i stosują rozwiązania pozwalające na maksymalnie skrócenie czasu potrzebnego na rozstawienie namiotu.

  • Siedzisko reklamowe z nadrukiem

Targi branżowe oznaczają nie tylko oficjalne spotkania i wystąpienia, ale także niezobowiązujące rozmowy z potencjalnymi klientami. Takim mniej formalnym negocjacjom sprzyjają tzw. strefy relaksu. Pomogą je utworzyć funkcjonalne siedziska reklamowe z nadrukiem, które z jednej strony zapewniają możliwość odpoczynku, a z drugiej – pełnią ważną funkcję marketingową. Zwiększają rozpoznawalność marki i wzmacniają jej wizerunek.

Do grupy chętnie wykorzystywanych siedzisk reklamowych należą:

  • leżaki reklamowe;
  • pufy eventowe;
  • kostki reklamowe z nadrukiem;
  • krzesła reżyserskie z logo.

Wymienione produkty pozwolą Ci stworzyć funkcjonalną przestrzeń na stoisku branżowym. Zwiększą szansę na pozyskanie nowych kontrahentów i pomogą zbudować wizerunek firmy zorientowanej na potrzeby klientów.

  • Flagi reklamowe

Flagi reklamowe to nieodłączny element profesjonalnie przygotowanego stanowiska. Przyciągają wzrok przybyłych na targi nawet z dużej odległości. Zachęcają do odwiedzenia stoiska i zwiększają szansę na znalezienie nowych inwestorów. Pozwalają wyróżnić się z tłumu i co najważniejsze – świadczą o dużym zaangażowaniu firmy w budowanie pozytywnego wizerunku marki.

Raz zakupione flagi reklamowe można wykorzystywać wielokrotnie. Aby to było możliwe, warto jednak postawić na produkty od sprawdzonych dostawców. Dzięki temu można mieć pewność co do jakości wykorzystanego materiału, a zatem jego odporności na wilgoć czy promienie UV. Przed złożeniem zamówienia dowiedz się nieco więcej o technologii zadruku.

  • Ścianka tekstylna

Ścianka tekstylna to doskonałe uzupełnienie stoiska firmowego na targach branżowych. Tworzy dobre tło dla pozostałych elementów stanowiska i umożliwia zachowanie porządku. Pozwala na prezentowanie oferty na wielu eventach. Ponadto stwarza warunki do przedstawienia przybyłym na targi logotypu firmy czy hasła reklamowego.

Wielkość ścianki tekstylnej bez problemu dopasujesz do ilości dostępnego miejsca. W ofercie firm produkujących tego rodzaju wyroby reklamowe znajdziesz zarówno niewielkie produkty mierzące kilkadziesiąt centymetrów, jak i duże, kilkumetrowe ścianki. Zadbaj o uniwersalność zadruku, aby z takiej reklamy móc korzystać wielorazowo, np. na konferencjach czy wydarzeniach firmowych.

  • Standy reklamowe

Standy reklamowe pełnią podobną funkcję co ścianki tekstylne. Są jednak znacznie łatwiejsze do rozstawienia, zajmują niewiele miejsca w transporcie i cechują się atrakcyjną ceną. Wyglądają nieco mniej efektownie niż ścianki, jednak dla wielu firm okazują się zupełnie wystarczające. Stanowią funkcjonalne uzupełnienie niewielkich stoisk przygotowywanych na rozmaite wydarzenia branżowe.

  • Gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe wpływają korzystnie na wizerunek marki w oczach potencjalnych klientów. Do przydatnych upominków z logo firmy zaliczają się:

  • długopisy;
  • smycze;
  • torby reklamowe;
  • ręczniki reklamowe;
  • parawany plażowe z nadrukiem;
  • poduszki z nadrukiem;
  • kominy reklamowe.

To tylko kilka pomysłów na akcesoria reklamowe, które z pewnością spodobają się uczestnikom targów. Ich wykonanie zleć zaufanej firmie mającej duże doświadczenie w tworzeniu produktów promocyjnych.